مسافر مهتاب

حالم خوب است!اما تو باور نکن!

مسافر مهتاب

حالم خوب است!اما تو باور نکن!

نامه ای برای مسافر . . .

سلام مسافر!
نامه ای برایت مینویسم از اشک . . .
از نبودنت که به جانم چنگ می زند . . .
دلم برای صدایت تنگ شده . . .
دلشوره عجیبی دارم . . .
نکند تو نیایی و چشمانم به در خشک شود . . .
می بینی که نبودنت چه بلایی بر سرم آورده . . .
انتظار سخت است . . .
سخت . . .

خلاصه بگویم ، حال من خوب است . . .
اما تو باور نکن!

نظرات 3 + ارسال نظر
pouyaranjbar 1393/05/20 ساعت 09:35 ب.ظ

likeeeeeeeee
نوشته هات قشنگن

مرسی پویا جان!!!!

آیسیس 1393/05/18 ساعت 11:03 ق.ظ http://aisilla.blogfa.com/

شما حالت نوشته هاتون منو یاد نوشته های کسی میندازه… حال و هواشو خیلی دوس دارم…دوس داشتی به ما هم سر بزن فرناز جون…

سلام مرسی عزیزم!!!
اینا همه دل نوشته های منه و به شخص خاصی اختصاص نداره!!!
مرسی از نظرت!!

گاهی وقتها حرف میزنم

ساعتها حرف میزنم

درددل می کنم

فریاد میزنم

اما فقط نگاه می کنند

نگاه می کنند و می گویند:

"پس چرا ساکتی؟! "

و من تازه یادم می آید که این آدمها زبان نگاهم را نمی دانند!

کاش می دانستند از نگاه این زن نباید ساده گذشت!

زن گوهری از جانب خداست!!!
به هر کس نتوان داد این گوهر خدادادی را!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد